.:. عِلـــ ـمُ زِندِگیــــــ ـی .:.
.:. عِلـــ ـمُ زِندِگیــــــ ـی .:.

.:. عِلـــ ـمُ زِندِگیــــــ ـی .:.

.:. نکاتی برای خوندن درس در خانه .:.

این نکات را برای خوندن درس هایتان بکار ببرید:

1. درس هر روز را همان روز بخوانید و به روز بعد موکول نکنید زیرا باعث از یاد رفتن درسی که در مدرسه خواندید می شود

2. خلاصه نویسی کنید .

3. از بسم الله کتاب تا مثال ها را حفظ و درک کنید.

4. کتاب های درسی خود را مرتب و منظم نگه دارید تا هنگام خواندن درس حوصله تان بگیرد.

5. قبل از شروع درس کتاب های کمک آموزشی تان را آماده بگذارید ( اگر از کمک آموزشی استفاده می کنید).

6. حاشیه نویسی کنید.

7. برای درک و حفظ درس از جدول مرور استفاده  کنید.





.:. پیش نیاز درس خوندن .:.

قبل از درس خوندن باید به چند تا چیز توجه کنین:

1. تمام وسایلی که حواستان را پرت می کند را از خود دور کنید.

2. محیطی ثابت برای درس خواندن را انتخاب کنید.

3. قبل از درس خواندن برنامه ریزی کنید.

4. خوابتون کامل باشه.

5. تلویزیون را ببندید.

6. در صورتی که نیاز به کامپیوتر یا تبلت و لب تاپ و یا هرگونه وسایل الکترونیکی ندارید خاموش کنید یا ببندید ( مخصوصا تلفن همراه زیرا وسیله بسیار حواس پرت کننده  است.)

.:. هدف من از درس خوندن .:.

دوستای گلم سلام!

من امروز می خوام در مورد هدفم از درس خوندن رو بنویسم.

هدف من: من می خوام با درس خوندن علم کسب کنم= بعد در زمینه پزشکی به کار ببرم= بعد یه پزشک بشم= و بعد علمی را که آموختم را در زندگیم به کار ببرم. انشاء الله


.:. خــ ـوش آمدیـ ـد .:.

به نام خدا        



.:. بــــ ـه وبلاگِ  مَـــ ـن خوش آمدیــــــ ـد .:. 



.:. من می خواهم در این وبلاگ "برنامه های درسی و برنامه های مهم زندگیمو" قرار بدم .:.

بیوگرافی

قوانین وب

مسابقه

نظر سنجی

کاریکاتور